fredag 9 juli 2010

2010's sommartest för tjejer
Antingen eller
kjol eller shorts? - Shorts.
linne eller t-shirt? - T-shirt
bikini eller baddräkt? - Bikini
kärlek eller strul? - Kärlek fosh0
fest eller myskväll? - Beror på vilket humör.
dag eller natt? - Natt
sola eller bada? - Sola
Sommar frågor
Gillar du sommaren? – Du skojar inte
Vad är det bästa med sommaren? – Solen för det första
Brukar du sola mycket? – Njao ganska
Blir du lätt brun? – Nepp
Brukar du åka båt? - Ibland så
Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - Långa
Magrutor eller ölkagge? - Magrutor, fast det är care. Helst inte ölkagge dock.
Blonda boys eller mörkhåriga? – Det kvittar
Ragga eller bli uppraggad? – Uppraggad vafan
Har du strulat med någon riktigt ful? - Nej, det är ju bara taskigt.
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? – Nejdå
Har du strulat med minst än 1? - Ja
Kärlek
När kysste du någon senast? - Onsdags tror jag det var.
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - Söndags
Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - Nej
Gillar du någon nu? - Ja
Har du pojkvän just nu? - Ja
Har du någon gång varit olyckligt kär?- Ja det har jag.
Vänner
Har du många vänner? - Arå, världens bästa.
Vem/vilka är dina närmsta vänner? – En jävla massa, men
den som vet mest om mig är väl Alekksbby skulle jag tro.
Vem/vilka brukar du umgås mest med? – Alexandra och Sebastian just nu.
Och sen är det väl några andra ibland och ibland.
När senast var du med några? – Idag
Brukar du vara med vänner på helgerna? - Varje dag är
ju fan helg på sommarlovet men ja.
Sport
Går i någon sport? - Ne
Trivs du med den? - Ne
Vad är det bästa med den? – Inget
Vad är det sämsta med sporten? – Allt
Har du många vänner inom den sporten? - Vad menar du?
Är det en lagsport eller enskild? - Enskild kör vi här.
Kommer du fortfarande hålla på den den sporten om ett år?- Arå
Random frågor
Har du en egen data? – Aa
Har du ett träd utanför ditt fönster? - Aa
Bor du i villa eller lägenhet? - Villa.
Äger du ett par rosa skor? Ne
Har du en vit bh? – Aa
Vad har du för mobil? – Touchwiz
Anser du att du är smart? - Jag e faktiskt smart egentligen. Men vem fan
tror mig.
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - Skulle fan göra vad som för att testa
Vad tycker du är det bästa med dig själv? - vene.. kanske att jag är.. TYP AWESOME???!?!?!?
Vad har du för hårfärg? Brunett kör vi här
Vad ska du göra imorgon? - Va med Amanda och/eller Felicia.
Var det här testet roligt? - Vad ska jag annars göra liksom. Har feting tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar