måndag 14 juni 2010

åh va tråkigt jag har… sitter och väntar på att säsong fyra på how i met your mother ska ladda klart så jag kan titta för jag vill inte börja på säsong 5 (SOM LADDADES KLART SNABBARE!!! :@@@) före säsong 4.. fast det har jag redan gjort.
*fnizzz* fyra avsnitt. lol jag e så busig.
aja, sitter och lyssnar på en sjukt jävla  bra låt :D
jag vet inte vad den heter dock.. vänta
Jay Kay-Princess hette den.
den e awesome.. (som jag *ännuh mewhr fnizz*)
ska väl dra mig vidare. dricka min sjunde kopp te på ungefär en timme..
jag giillar teeeeeeee, det är fakitkst jävligt gött.. (tänkte säga awesome där, men
jag använder det ordet ett par jävla många gånger i en text så jag sket it)
aja, vi höres?
JO JUSTE, ngn fin själ som vill spendera sin dag med mig imorgon?
någon i bbg och motala som e snel hest?
eller.. det går  bra överallt.. men det vore bäst med dom två. bussar vetni.
har ju skola imorgon också så vi kan sova över, men jag går nog upp vid 7 för att ta bussen klockan 8 eller ngt, hehe men jag märks inte. jag smyger az nize.
haha aja hör av er om ni vill träffas ni tre som läser :D:D
pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar