torsdag 17 juni 2010

stephaniecoolingseverino har ni här

faktiskt jävligt stolt över mig själv idag.
har pluggat, städat mitt rum och har bränt mig i ansiktet.
det sista e jag inte så stolt över men jaja
första jag gjorde när jag kom hem efter en undebar dag med erika, felicia och amanda (älskar er) 
var att äta tacos, sen tårta som jag egentligen hatar så jag slängde den,
sen började jag städa och nu har jag pluggat färdigt.
har allvarligt skrivit ungefär 100 glosor för hand, både svenska
och engelska ord. sen förkortat en jävla story om någon harriet tubman.
så nu kan jag iallfall alla små saker, inte table talk(vafan e de?) och adverb har jag typ inte pluggat på heller, det viktigaste nästan haha
imorgon ska jag va med felicia bella,alexandra och amanda tror ja?
kommer inte riktigt ihåg.
aja nu ska jag va duktig, pöss

du är ett glashus, och jag är en sten
men det är du som försöker se igenom mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar