tisdag 29 juni 2010

yay

har varit ute och solat i 2 timmar typ och
det har kommit 2 hundar in på vår gård som
vi inte har en aning om vilka det e som
e skit sööta, blä på mamma som ringer polisen och dom ska hämta dom.
dummis mamma.
aa iallafall, jag e fortfarande sjuk som ett jävla cp
och har varit hemma ganska länge men det är
faktiskt rätt så mysigt.
måste skaffa mig ett liv och dra någonstans snart, haha.
men det får bli när jag mår bättre ;d
jag mår jäävligt illa av lukten av schnitzel eller hur fan den stavas
usch, sitter och typ känner nästan spyan
i halsen haha.
fast iofs när det är såhär varmt och man
e sjukt då har man ingen alls aptit, eller iallafall inte ja
INTRESSANT INLÄGG!!
men ville bara säga att jag ÄLSKAR vädret och älskar mina vänner&familj ännu mer,
ni e bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar