söndag 20 juni 2010

vart hos felicia från fredag till nu, (söndag)

i fredags var jag alexandra och felicia, jävligt trötta och funderade
på att va hemma hela dagen men gick ändå ut och va med lucas
edwin och joar ett litet tag, sen träffade vi holmarn och fredrik.
aja, sen drog vi vidare till axel,adde,martin och börje,
as treevligt. :)
sen gick vi hem ungefär vid 3-4 tiden
i lördags var jag felicia och alexandra ett tag, sen åkte
alekks hem och jag och felicia drog till martin igen
lika trevligt då, och vi stannade till typ 4 ;)
sen vaknade vi typ 1 och nu sitter jag hemma och klockan e typ kvart
över sju
har haft en sån förjäääääääääävlig mensvärk, gud seriöst
har aldrig varit med om något värrare… fyfan alltså
men nu äre bättre och jag dricker fanta och äter chiieeps.
ska se how i met your mother, pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar